недеља, 22. јануар 2012.

Vox - Intervju - za Tebrex Music

















Zasto bas ime Vox?

VOX - Jednostavno Vox znaci glas - vokal!

Koji momenat je uticao da pocnes da slusas rep, a kasnije i da krenes da snimas?

VOX - Na mene su uticali Scarface i 2Pac. Momenat kada sam izgubio majku je bio glavni razlog da na trake izbacim to stoji u meni.

Kada si se pridruzio ekipi 93FU KRU ?

VOX - 2004 godine Juice i ja smo snimili pesmu "Kako ti to zelis" i nakon izvesnog perioda me je Juice pozvao u ekipu!

Kako se zvala tvoja prva pesma i kome je bila namenjena?

VOX - Prva pesma koju sam napisao, mislim da se zvala "Casket 4 a soldier", a prva snimljena je bila posvecena samom sebi!

Za sta smatras da je tvoj najveci uspeh u muzici?

VOX - Najvecim uspehom smatram pesme koje sam snimio sa South Central Cartel-om, Spice 1-om i MC Eiht-om! Sama cinjenica da snimam sa pravim reperima je najvece priznanje i zadovljostvo koje mladi beli reper iz Srbije moze da dobije i priusti sebi i samim tim postavljanje Srbije na mapu. Nakon tih pesama West Coast reperi znaju da postoji Srbija u kojoj rap zivi!

Kako ocenjujes danasnju domacu rep scenu od 1-10? I zasto?

VOX - Pod broj jedan u ovoj zemlji ne postoji hip-hop kultura. Ovde niko ne ceni ljude koji cine tu kulturu i koji su je stvarali, Dj-eve,brake-ere, crtace grafita. Ljudi, t.j klinci, koji dolaze u dodir sa mikrofonom iz mode ne znajuci da je reper tj rap samo jedan deo hip-hop-a .

Sta je u planu za 2012 godinu?

VOX - Izdajem treci stujiski album "Magistralis", izbacicu 3 spota, nakon toga udariti vizu u pasosh i uz Boziju volju spustiti air max na tlo L.A. i reci I'm comin from Serbia !:)

Zajednicki album-mixtape 93FU?

VOX - Bice gotov onog momenta kada to bude najpotrebnije ovoj sceni!

Poruka za kraj?

VOX - Magistralis!!!

1 коментар:

  1. Lepo je licno poznavati ovog coveka, osim sto svoje misli govori rimama, on je jedan veoma dobar gotivan lik i nadam se da ce nasa rep scena zauvek imati ljude kao sto ih sada ima 93FU KRU. Pozdrav za Voxa!

    ОдговориИзбриши

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management